Lördag

Jobb idag, var inte de roligaste jag gjort som vanligt då.

Stressade hem gjorde mig klar sen skjutsade pappi mig och sanna till dallas där klassisarna väntade. Vi käkade sen gick på ica för att köpa gott ! Sen vidare mot revyn. De var så jävla roligt !! En teater som verkligen får mig på toppen humör.

Sen var de väl tänkt att vi skulle vara klassen och hitta på nått, men alla droppade av åt alla håll så jag sanna stina och linnea gick till hampus. Chillade med en massa folk, fattade 0 av filmen pga att de var på engelska, satt på golvet så fick ont i rumpan, flätade stinas hår sen var den kvällen bortblåst. Justia tack charles för flätorna du gjorde på mig !

Ska sova nu eftersom jag ska upp och spela match imorrn, mina hälar kommer inte må bättre kan jag säga .

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0