Hanna Lundgren 17 år

Har fått önskemålet ikväll av min vän ? att skriva om mitt liv och hur jag föddes. Tänker inte gå in på detaljer men om mitt liv ska du/ni får veta.

Jag föddes den 18 oktober nån gång på dygnet ur min mamma kickis mage. Var jätte dåligt planerat att jag föddes så
sent på året... Jag måste ju vänta mycke längre än mina vänner på tex, ta körkortet, gå ut på krogen osv. Men iaf  var jag  
fet och svarthårig som nyfött barn. Mitt namn Hanna fick jag för att min fina stora syster hade ritat en teckning där de stog till Hanna, så valet var enkelt. Mitt andranamn Maria tror jag kommer från Farmors andranamn eller nått sånnt.

Som liten var jag väldigt sprallig och satt aldrig still, jag älskade äta kakor och godis. Mat var nått jag inte tyckte om, petade mest och tyckte inte om så mycket. Jag var smal som en sticka när jag började "växa till mig" annat är de nu och när jag var ca 1-3 år då var jag fet som en boll.

Jag älskade sport, gick friidrott, fotboll, simning, innebandy, har även prövat golf. Annat är de nu jag orkar fan inte röra mig nån stans och hatar när jag måste röra mig i onödan.

Min syster är nått alldelens extra, henne kan jag verklingen säga allt till ! Hon är verklingen som en bästa vän. Visst vi bråkar som syskon gör men de gå över lika fort. Får höra att vi är lika väligt ofta, hennes kompis började snacka med mig i telefon när de var Lovisa hon skulle prata med. Bara att acceptera, gör mig ingenting. De är lite kul faktiskt.

Jag har en morfar, farfar och så som alla andra. Men nått som jag har speciellt är mina super kusiner. Jag tycker de är coolt att vi är så bra vänner som vi är fast vi är kusiner. Jag har alltid tänkt mig att man är bara med släkten för att. Men tex Julia umgås jag med frivilligt på fritiden vilken jag stormtrivs med.

Jag träffade mina vänner på dagis, jag var mycket med Camilla, stina och emma som fortfarande är en bra vän till mig:), Vi gick dags, fritte och i samma klass på sunnanå. En vän som jag också ofta var med var Lina, hon var och är min granne fortfarande. Vi var alltid tillsammans och byggde kojjor osv. Men hatade att hon skulle se bolibompa, de var jag tydligen för "cool" för att se.

I fyran splittrades våra klasser eftersom B var typ 10 stycken i sin klass... Jag hamnade i en super klass, där lärde jag känna Reb, Epa, Johanna osv. Mycket trevligt eftersom vi håller ihop fortfarande.

Jag börjde så smånig om växa till mig och jag började 7.an vilket var de värsta jag gjort i mitt liv, har nog aldrig varit så nervös. Jag fick med mig Johanna i min klass och de var hon jag umgicks med !! Om hon var sjuk kan man säga att jag också gjorde mig sjuk. Hade ingen annan..

Jag har nu börjat tvåan och de är KUL, mina betyg stiger uppåt och jag är träffat mycket fina vänner här ! Jag stormtrivs helt enkelt tackvare Sanna, Stina och många fler.

Mina föräldrar skilldes när jag var 15 år kanske? Minns inte riktigt (A). Mamma flyttade och pappa bor kvar. Detta var jobbigt i början men nu tycker jag de inte spelar nån roll. Att se både mamma och pappa på olika håll lyckliga är nått som glädjer mig också. Jag har ju kvar båda två i alla fall.

Har även hunnit skaffa mig två jobb, ett på Lilla Mari och de andra på Jysk. Perfa för mig att få extra pengar eftersom jag älskar att shoppa. 

Fick höra senast idag att jag skrattar ful... Sen att jag är lättroad och skrattar åt allt? 
Vet jag inte om jag kan hålla med om men.  

Vet inte mer vad jag ska säga,
Skriv en komentar om vad du vill veta så berättar jag gärna :)

Kommentarer
Postat av: emsi

bra hannis! tur du har mig som har super ideer som den här tex ;) väldigt roligt att läsa om ditt liv:)

2009-01-08 @ 00:15:33
Postat av: Anonym

Vilken är din favorit måltid och vad är den bästa mat du vet?

2009-01-08 @ 10:41:13
Postat av: Anonym

Hur ser du på modebloggar?

och tex videoinlägg?

2009-01-08 @ 10:41:54
Postat av: Anonym

Hur träffade du din kompis Sanna?

2009-01-08 @ 10:43:48
Postat av: Anonym

1. Har du nån kille ?

2. Vem var de senaste du var tillsammans med?

2009-01-08 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0