Fredag

Känns som jag jusst somnade.. Gick och la mig vid fyra och då var solen fan i mig uppe. Känndes inte riktigt rätt att sova då, mår röv idag också. Men de var det värt de :)!

Igår började vi med mat vid älven, drickandet kom igång och vi satte uppe ett partytält på säkert 15 min. Bra jobbat bridds. Vi körde en massa lekar, spelade fotboll, träffade gamla klassvänner osv. Drog vidare till kyrkholmen där de såklart var en massa folk.

Den röda fina ballongen var som en del av mig den kvällen, tills en viss kille fick tvånget att trycka sönder skiten..


Idag ska jag bara ta de lurre, se en film eller två och kanske ut på en prommis.


BIlder kommer kan jag lova, Stina tog säkert 100 bilder.

HADES !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0