Måndag

Konstigt att vara tillbaka på skolan.. . Hade bara två lektioner som vi inte gjorde nått på egentligen. Börjar 12 imorrn , så de rullar på bra nu. Imorrn är de balen och jag ska fota Lina och Joel innan i bonstan. Har fått hem kamera osv, undra hur de här kommer att sluta. Känner hur stor press jag har på mig att bilderna blir bra. Hoppas de löser sig, och Epa glöm inte att du ska vara vid min sida hela dan? Kommer att behöva dig :)!


Har just gjort en äppelpaj som är i ugnen nu, blir att fetta med den och film snart. Och ja julia jag ska göra styrke ikväll.


HADES !




Kommentarer
Postat av: Anonym

I'll be there ;)

2009-06-08 @ 17:30:24
URL: http://evelinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0