Onsdag

Fick veta betyg igår och jag kan ju inte annat än vara nöjd !!

Efter några timmar på stan igår så cyklade jag och Epa till bonstan och började fota Lina och Joel. Tog en massa bilder och hoppas därför att det kommer finns nån dom är nöjd med. Dom var i alla fall riktigt fina, att Lina gjort klänningen själv kan man som inte fatta..

Efter de cyklade vi upp till folkparken för att se alla gå in.

På kvällen for vi till långviken, och ja de var ju ett mysigt ställe ! Vidare till kyrkholmen och lite annat. Vet inte vad jag ska säga om kvällen, nog lika bra att jag är tyst.

Kom inte hem förrn ett och då var jag tvungen att fixa bilderna så de blev en sen natt..  nu sitter jag i skolan och gör en massa nytta. NOOOT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0