Home sweet home

De är alltid lika skönt att komma hem, Hatar att åka bil långt, fyfan... Men hemresan gick mycke bättre eftersom jag och ida såg en film som var ca 3 timmar. Toppen vare fast vi inte fatta sådär jätte mycke :P

Vi har i alla fall åkt skidor hela veckan utom en dag, då besökte vi badhuset. Inte så coolt som man kunde tro dock.

*Under resan har en korvryttare varit med, med gul hjälm till och med.
*Nån har prövat mickra glass,
*åkt jävla massa lift,
*åkt i sköna backar,
*varit på underbar after ski men en stört skön kille som sjöng och spela,
*Tidiga mornar
*God choklad mitt i backen
*Syster på besök
*Strippes till lunch
*Inköp av mössa och briller
*Träningsvärk
*Gått upp säkert 4 kg under veckan


och en massa mer, ska lägga in lite bilder från resan sen. Dock inte nu eftersom jag har en stor väska att packa upp.. och sen ska jag umgås med mammsen.


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: syster

haha bra lista där, gillar extra glassen;)

Verkar som om du är bättre kompis med mammas bil, än jag...inge motorstopp vid varje kurva?? haha..galen bil! Vad mysigt de låter vill också mysa hemma med er på laxis!, får bli till påsk:)..då kanske hon inte är kolsvart o man törs visa sig brevid henne utan att se ut som ett lik..



ha de fint, puss!



2009-03-08 @ 23:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0