Onsdag

Skolan har varit ok idag med !! Jag är rätt glad att jag valde denna linje. Idag har vi gjort tatueringar på varran, Stinas vart lätt snyggast ! Eller ?

Vi har sett på kort, svarat på lite frågor sen räknat matte. Efter  mattelektionen fick dom som var efter sitta kvar och jobba, gissa vilka som blev kvar ? Joo jag, sanna, stina och två till.. Bra jobbat flickor, eller ska vi kalla dig spiderman stina? Sen sorry sanna att vi förstörde din arbetsro, men de gick bara inte att hålla käft och sluta slammsa.



Kommentarer
Postat av: Anonym

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRFITTTTTTTAAAAAAAAAA!

2009-03-11 @ 17:49:20
Postat av: S.

Ja de va nära att jag skulle köra er genom köttfvarnen där ett tag, men nu är jag nöjd å glad igen :]

Puss på mina solstrålar Spindelmannen å Wonderwomman!

2009-03-11 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0