Fredag

Då vare fredag och jag sitter fast i Piteå, menmen de må vara. Jag har en vän, gott att äta och underhållning så jag ska nog klara mig ändå.

Jobbar imorrn på dagen sen vid kvar över fyra tar vi bussen hem till skell. Hoppas på en superduper lördagkväll, tror att det kan bli riktigt trevligt !!


Vad har jag gjort idag då ?

Suttit i receptionen och hjälpt folk att checka in, varit i kioskkassan, packat upp smycken, gjort en lunchmeny, sorterat in leveransfakturor i pärmar, fyllt på godis osv, blivit erbjuden sommarjobb. Med andra ord jag har hunnit med rätt mycke idag vilket har varit superkul. Jag hatar när man bara går runt och ser ut som ett tap, vilket jag nu gjort i nästan en veckas tid...


HADES !


MUMS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0