Mail på First Class.


Nu får ni verkligen ta tag i era liv tjejer, beach -09 är snart här!
Har lagt ner kraft och energi på er eftersom jag anser att det är viktigt att få er i form inför sommaren. Viktigt för kroppsformen men framförallt för att kunna vinna diverse fotbolls- volleyboll -inlines matcher tillsammans med er. Här kommer erat träningsshema, jag har lagt en låg nivå med exempelvis promenader eftersom jag anser att ni behöver en mjuk start. Självklart får man äta hur mycket glass och godig man vill hela sommaren eftersom det hör till! Dock tillåts inga fusk eller dåliga ursäkter som utesluter träningspassen.
 
 
mån: promenad (minst 5 km)  
tis: styrke
ons: promenad ( minst 5 km)
tor: löpning (minst 3 km)
fre:LEDIGA
lör:promenad (minst 5 km)
sön: styrke
 
 
 
Styrket innebär:
 
situps: 20st*3 ( vila 15 sek)
 
armhävingar: 5st*2 (vila 10 sek)
 
upphopp: 20*2 (vila 20 sek)
 
plankan: 30sek*2 (vila 15 sek)
 
utfallsteg: 20st*2(vila 20 sek)
 
rygglyft: 20st*2 (vila 15sek)
 
Flyflips(förklaring kommer..): 10st*2(vila 15 sek)
 
tåhävningar: 20*2 (vila 15)
 
triseps: 20*2 (vila 15)
 
 
 
om inte dina knän klarar av detta eve måste du givetvis cykla eller åka inlines 1 h!!
 
LYCKA TILL!



Ett mail som kom förra veckan från Julia, detta ska följas och tro de eller ejj men jag har gjort de. Har träningsverk som fan idag efter styrkan igår... Ikväll blir de prommis , de är bara att ligga i så Julia blir nöjd.

Kommentarer
Postat av: emma

hah jag har också träningsvärk sen igår, känner mig inte så vältränad;)

2009-05-27 @ 11:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0