Söndag

Har inte haft tiden eller orken att skriva i helgen..

Fredag: Mys i gärdsmark med erik, pontus och epa. Vi fiskade och grillade, hade de allmänt trevligt med andra ord !! ( nästa gång lovar jag dig epa att inte vara negg, för de blir ju altid lyckat när vi farit iväg )

Lördag: Jobbade hela dagen, sen var vi hos min mamma och hade de trevligt med dricka, godis, spel, kubb osv. Drog vidare till david sen, de kan vi ju prata om senare hur kul jag hade de där.. :P,

Söndag: Har solat i princip hela dagen, vilket innebär att jag är en räka nu.. Har även varit och övningskört och käkat glass. Vi var även förbi graven, tänker på dig !!


Ikväll blir de Epis, kanske glass på ainas igen? Öppen för förslag iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack hanna! Känns bra att du ska tro mig förförsta gången:)

2009-05-31 @ 17:57:54
URL: http://evelinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0