Tisdag.

Tillbaka i Piteå, men snart hem till skell igen :)

Har faktiskt haft saker att göra så dagen har  gått ganska snabbt. Imorrn börjar jag 06.30 vilket inte är lika kul, men då vid fyra åker jag hem till skell för att medverka på våran innebandyavslutning. TrevligtTrevligt !


Kollade upp hur mycke de hade kostat om vi hade betalat för dom 6 veckorna vi bodde här på hotellet. Och summan kom upp i 52 tusen svenska kronor ! Helt sjukt dyrt...





Sen var jag kletig av tuggummit resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: storan:)

haha de var inget litet kalas 52000!!..eller tugummi för den delen;)

ska få mitt schema i slutet av maj..då får vi se om vi får ihop nått!!jag vill så gärna:)

2009-05-12 @ 16:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0