Torsdag

Tog bussen 8.10 från stan till Piteå.. Råkade somna men vaknade som tur var på bron jusst innan jag skulle hoppa av.

Kan nån gissa vad jag gjort idag?

* Plockat disk
* Städat

Men nått bra och kul är att vi fick se bio idag, en kupolbio till och med. Den är som runt, typ som globen fast en jävla massa mycke mindre. Vart lite yr men de är smällar man får ta.


Ska duscha nu sen äta, ikväll blir de ingen dator utan ska vara social och fara på krogshow men min vän Sanna. Ska jag vara ärlig hade jag aldrig klarat dehär utan henne !! Tack för att du finns vännen.


Kommentarer
Postat av: S Hedström

Hahah men fyfan för den bilden, de är ju snart ett år sedan, å vad gjorde vi då hanna? ;)



Tack :] Utan dej hade jag itneh eller klarat de här! Puss Gull-Himlan

2009-06-01 @ 19:05:56
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0