Min helg !

Fredag:

Jag, Sanna och Stina bestämde oss för att välkomna julen i fredags. Så vi köpte glögg, peppisar, mandariner, lussebullar sen såg vi idol och myste i ragg ! Inte för att glömma, bra jobbart SKRUVEN !


Lördag:

Jobbade på dan, sen hem och göra sig klar för att hinna med bussen till byske. Willster hade fest igår som var mycket trevlig ! Dans, spel, snack, vila, subway, sova osvosv. Att vakna upp och titta mig i spegeln imorse var ingen rolig syn, jag hade glömt bort vad jag hade på halsen... Absolut inte okej !

Söndag:

Ska hoppa in i duschen nu sen väntas de fika med pappa och Ulrika, farsdag idag ju ! Sen blir de middag hos moffe med kusinerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0