Onsdag

2 lektioner idag, sen vart de stan och körskolan.
Hade lilla uppkörningen, Pluggade teori sen orkade jag inte mer..


Kom hem, åt , sen gick jag Sanna och Amanda broarna. Kände suget efter apelsin MER, vi var tvungen att GÅ tillbaka till ica för att köpa de.


Btw jag har börjat med nått nytt som jag aldrig brukar göra, nämligen tvätta bort mitt smink när jag ska gå och lägga mig. Jag somnar med allt smink på, sen på morgonen drar jag en topps under ögonen för att få bort de svarta. Sen är de bara att lägga på nytt smink.. De sjuka är att jag inte har allt för dålig hy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är hannis!

haha söt bild;)

2009-11-18 @ 22:34:15
Postat av: Anonym

var på tiden hanna;)

håller med föregående talare om bilden;)

2009-11-19 @ 09:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0