Tisdag !

Tog inte många timmar förnt jag hade skrivit mitt inlägg om farfar tills han dog...

Känns sjukt kontigt att en person i ens liv plötsligt bara försvinner. En person som alltid funnits där, alltid ställt upp och alltid varit så himla snäll och givmild. Jag kommer aldrig få träffa han igen. Men i mina tankar och i mina minnen kommer han alltid finnas kvar.

Han blev 90 år, man tror att de ska ta mindre ont bara för att han har fått leva ett långt liv. Men de är fortfarande jätte jobbigt !

Nått som glädjer mig är att han fick vara frisk väldigt länge. Han bodde hemma tills han var 85 år kanske sen flyggade han till ett ålderdommshem. Han har varit klar i knoppen hela livet och slapp lida i slutet. Hans hjärta slutade slå och sen somnade han in.

Vila i frid Farfar !!

Du betydde mycket för mig, och de gör du fortfarande !!



Kommentarer
Postat av: CarroJ

Du är stark Hanna!

2010-02-17 @ 12:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0