Tisdag !

Är så skolless att jag vill gå under jorden... Gör aldrig nått vettigt på skolan...
Så imorrn blir det att jobba ist ! Är lix lediga så.


Hade fått ett mail från nån maggan och det stog att jag hade vunnit ett pris i en tipsrunda. Bara att hämta ut i expen.

YES, tänkte jag !! Nån sa att det var hockey biljetter, nån sa bio biljetter. Kunde ju inte sluta annat än bra!

Jag går ganska nöjd till liv i luckan och säger vad det stog i mitt mail.

Hon går iväg och hämtar mitt pris.. Och kommer tillbaka med en cykelhjälm..................

- Taaaaaaaaack,


Ikväll: OC och Paradise




Kommentarer
Postat av: syster

hhaaha oväntat pris på en gymnasie skola!!

men kan faktiskt vara bra att ha, när de är halkigt ute..om du ska gå till skolan eller när du går hem från krogen en slirig kväll med högaklackar;)

2010-02-03 @ 00:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0