Torsdag!

Det är kaos i klassrummet och jag får hjärnskador....

Jag och Amanda bestämmdes oss för att vara duktiga att bryta tränden och jobba ist.. Frågan är hur mycke vi egentligen gör?

Ikväll åker jag till Kittelfjäll för att jobba med vårat projektarbete. Fast det är skidåkningen som lockar mest kan jag lova !! Ska bli så jävla underbart att få komma ut i backen igen. Sist jag hade på mig mina skidor var jag i Åre, börjar vara ett bra tag sen. Nästan precis ett år..




För några år sen i klövsjö, fyfan vilket  underbart ställe de var !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det så kul tjejer!! BRYT inga ben, syftar främst på stina eftersom det känns som att det mest troligt är hon som skulle lyckas med nått sånt;)

2010-02-18 @ 14:27:07
URL: http://evelinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0