Året som gått !

Emma fyllde 18 år, inga bilder tyvärr.



Julia 18 år



Jokkmokk




Åre !


Sanna fyllde 18 år !


Paintball med klassen !


Skolavslutningen.


Midsommar.


Lina 18år


Stadsfesten.




En hyllning till tedd gärdestad i piteå




Trästocks.


Uppdragsjakt


Sommarmys.


Klassfest.


Skolan började om.


TURKIET, bästa saken som hände under hela året.






London !


Hockeykväll.


Farfar 90 år


Umeå


wille 19 år


Utång på ballen.


Försenad överraskning för mig när jag fyllde 18år ! Hade så jävla roligt, TACK.



Utgång.


Umeå


Julafton


Annandan




Bilder på en massa saker som hänt, och en massa saker är inte ens med här. Jag som inte trodde att det hänt speciellt mycket men det har varit ett händelserikt år. Vilket jag gillar skarpt !! 2010 ska inte blir sämre, utan minst lika bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0