Onsdag !

Och idag är jag LEDIG !!!! Känns så jävla skönt.


Igår tog jag och Stina oss en tripp till Bureå för att hälsa på Fanny som bor själv i en lägenhet. VI ville överraska henne, så självklart sa vi inte att vi skulle komma. Efter några samtal till Sanna hittade vi rätt. Den var svart inne i lägenheten när vi kom fram, och när vi ringde Fanny ringde de såklart inne i lägenheten..

Efter ca 5 samtal till hennes olika vänner fick vi fram att hon var på träning. Bara att fortsätta vänta. Men när hon äntligen kom såg vi paradise, åt mackor, vek pengar och snackade. Kattfan hon hade var helt galen.. Och ni som känner mig vet att jag är rädd för katter.. Men tro det eller ej men jag gosade faktiskt med katten ett tag!!

Ps. glöm aldrig bilnyckeln i bilen i 3 timmar när bilen är olåst, det kan ge dig lite lätt panik..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0