Torsdag !

klev upp 06.00 för att åka till happis/alko. Resan dit körde emma säkert och vi kom fram i välbehåll.

Gick på ikea, åt lunch sen åkte vi över till finland. Mycket bra köp gjorde vi alla måste jag säga ;)

Sen var de min tur att sätta mig bakom ratten mot luleå. Vi kom fram, även denna gång hela ! Trotts motorstop, och hopp i vägbula.

Shoppade en kofta, en tröja, ett fat och en väska i luleå. Är även där mycket nöjd över min investeringar.

Middag på max, mycket gott !!

Jag sätter mig bakom ratten och tar oss hem till skell efter en spännande och händelserik dag.

Tack brudar, en resa för oss singel kvinnor som vi snart måste göra om. Denna gång bär det av söderut tycker jag ! Varmare så.


Bilder kommer. Nu ska jag tagga fan inför imorrn för då blir de utgång på ballen med minstingen som fyllt år ;)!

HADE


Kommentarer
Postat av: S. Hedström

Jag vill också följa då :]

2010-01-08 @ 15:14:54
URL: http://sannahedstrom.blogg.se/
Postat av: snygga stolta singel stina (?)

de får du inte sanna. du har fan pojkvän. då får man inte va med. de kom vi överrens om igår ! !!;)

2010-01-08 @ 16:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0