19 år idag !

Idag är det min födelsedag. Känner absolut ingen skillnad..

Saknar då man knappt kunde somna natten innan man skulle fylla år
Saknar att skriva en önskelista man delade ut till mor och far föräldrar
Saknar att ha ett stort kalas då alla ems vänner kom för att fira en
Jag saknar helt enkelt att vara liten igen !!


I lördags blev jag firad av min Älskling. Han sa att jag skulle ta på mig fina kläder och ta med oömtåliga kläder ! Vid 18.00 satte vi oss i bilen och efter ett tag kom vi till högakusten. Middag på högakusten hotellet var inbokat. Sen åkte vi vidare till hans föräldrars sommarhus, där var det uppdukat ost, kex, vindruvor och vin + en mysfaktor av dess like. Massor med tända ljus och öppen spis.

Har haft en otroligt mysig helg, jag ÄLSKAR dig !


Kommentarer
Postat av: syster

congrats här med<3

Ha en fin tisadag!

2010-10-19 @ 08:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0