Tisdag !

Har jobbat idag och det gick faktiskt riktigt bra! Snaaart kan jag nästan allt. Har några dagar inbokade så det känns bra! Ringde och tackade nej till jobbet inne i stan idag, känns både bra och dåligt... Men med tanke på att båda vill ha mig på helgerna känns det "värdare" att vara på waynes eftersom där kommer jag att få jobba på kvällar och under lunchen också:)


På förmiddagen innan jobbet var vi på ikea och shoppade inredning (blommor, eftersom han inte hade en grön växt tyckte jag att det var på tiden) sen storhandlade vi mat till veckan.

Fan är jag vuxen nu?? Känns konstigt att måsta ta så mycket ansvar själv.. Men samtidigt väldigt roligt!! Hanna är sambo!! Jobbar, lagar mat, städar och tvättar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0